tisdag 17 april 2012

17.04.12

tog en paus från pluggandet och testade göra en mer lättburen version av twiggys klassiska sminkning, blev hyfsat nöjd fast nästa gång ska jag försöka använda smink utan skimmer och skarpare linjer.

haha kanske inte för att ni är så intresserade av smink som jag, fast vad vet jag? sen tänkte jag att det kunde vara kul med ett annorlunda inlägg.

för att låta ännu mer som en fjortisblogg så skulle jag vilja ställa frågan,
är det något speciellt ni skulle vilja se på bloggen?

KOMMENTERA!

2 kommentarer:

  1. Smink är kul!
    Annars, kör på som vanligt! Fast uppdateringen är kanske lite väl gles ibland.

    Din blogg är superfin! Kanske inte säger det så ofta men den är verkligen det!

    SvaraRadera
  2. Oh dang, you good looking girl! Tycker alla dina inlägg är kul hehehehheh!! För trött för sånt här, men kram! :D

    SvaraRadera