tisdag 26 juni 2012

26.06.12

uppdateringen på denna blogg har varit sämst senaste tiden men den är för det första sommarlov  = man ska vara ute och leka, inte sitta framför datorn och för det andra spenderar jag min mesta tid i stugan där internet inte existerar.

sen senaste inlägget har jag iallafall varit på hultsfred (fyfan så jävla bäst), tittat på då min syster konfirmerat sig, varit i stugan där jag också firat midsommar med fina människor.


 we can do it - 2012
 hittade en P-skylt i skogen


 vi gjorde kransar





 dansat runt midsommarstången
 som förresten var den minsta nånsin, men lagom för sally
 bella i motljuset, jobbigt att vara kompis med en så jäkligt snygg tjej..

 senare på kvällen bastade ungdomarna och badade i det kalla havet



2 kommentarer:

  1. men naaaw<3
    det är ju du som är den fagraste och bästaste av dom alla!!

    SvaraRadera