onsdag 12 september 2012

12.09.12


jag förstår inte vad som händer med mig.. ni kanske har märkt att det har blivit mycket svartvitt på bloggen senaste tiden och det är som att hela jag är svartvit. jag känner inte för färg. jag känner mig oinspirerad. jag känner grå och tråkig. det är som att jag är glad och nere på samma gång. som att något dämpar mig, håller mig tillbaka. missförstå mig inte för jag är egentligen inte ledsen eller så men.. nej, jag kan bara inte beskriva det. jag känner mig ensam bland människor.

det känns som jag är ensam även om jag vet att jag inte är det.

5 kommentarer:

  1. hjärtat! jag finns alltid här för dig, och det hoppas jag att du verkligen förstår. du är inte ensam.
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Åh lisa, du är inte ensam!:( Känn inte så, det är bara onödigt.:( Typ som att äta det äckligaste man vet även fast man är mätt, bara för att det ska ta slut.

    SvaraRadera
  3. hoppas det känns bättre snart! <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir bättre! <3
    Finns här

    SvaraRadera
  5. :( Hoppas det går över snarast!
    <3

    SvaraRadera