måndag 12 november 2012

12.11.12

eftersom många undrar vad jag önskar mig när jag fyller år tänkte jag att jag lika gärna kan lägga ut min önskelista här!


* doftljus, som luktar fräscht
* en anteckningsbok i a5 eller mindre. med tjocka, fina sidor
* bra bläckpenna
* lila hårfärg/lila rosa
* polaroidfilm
* hallonrött läppstift
* nåt fint second-hand plagg/ryggsäck
* te
* hemmapysslade saker
* vantar, svarta eller grå. gärna såna man kan ha och cykla med utan att det bli för kallt.
* nån bra skiva LP eller CD (billigast begagnat, tex hos skivhandlar'n)
* fina sockar

och
* en fest med bra människor, såna som ni vet jag tycker om (både folk jag känner och såna jag borde vilja ära känna). gärna glitter-tema. det skulle äga. tack.

nu känner jag mig som världens girigaste.
men det var en lista med saker jag vill ha iallafall, så med det kan ni inte misslyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar