tisdag 17 januari 2012

17.10.12

jag har varit väldigt lat den senaste veckan på att blogga och jag höll nästan på att glömma andra veckan på gran canaria!
 vi åkte buss till las palmas
 och upptäckte att det visst finns lösviktsgodis utanför sverige!


 vi satt i på en mysig gata och där fanns ett konstigt blått hus med utstickande händer(!?!) i olika positioner

 vi åkte vattenrutschkanor på aqualand

 och på stranden en dag till. jag åt kokosnöt första gången i mitt liv och jag tycker det smakar precis som kokostoppar.
 njöt vid poolen
 och tog den vanliga rundan till supermarket
 köpte fanta limón såklart, den matchade min ryggsäck

 sista dagen for vi till strandpromenaden
 och kollade på surfare
 men det gick inte så bra för dom..
 så vi köpte fula minidoughnuts
och sen åkte vi hem till kalla eländiga sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar